Вчителям, батькам,
учням
Категорії розділу
Документація [3]
Сценарії свят [36]
Батькам [19]
Учням [7]
Класному керівнику [31]
Вчителю [35]
Крилаті вислови [22]
Різне [33]
Притчі [10]
Всезнайка [34]
Вітання з святом [8]
Вхід на сайт
Гість

Повідомлення:

Група:
Гості
Час:17:59

Гість, ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Логін:
Пароль:
Переклад сайту
Выбрать язык / Choose language:
Ukranian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
...
Пошук
Готуємось до ЗНО
Наша кнопка
 Вчителям, батькам, учням… .

Код кнопки:

Сайт на карті
Locations of visitors to this page
Цей день в історії
Міні чат
Енциклопедії
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Опитування

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Четвер, 28.03.2024, 17:59
Головна » Статті » Різне

У чому проблема звичайних дітей?

    Всі ми знаємо, що є діти розумні і кмітливі, і є звичайні... Причому звичайних набагато більше. Їх посереднє навчання пояснюється, як правило, лінню, байдужістю і ненавистю до занять

Вчені з'ясували, що боротися з цими якостями марно.

  Різні фахівці з усього світу, які вивчають поведінку дітей, щодня проводять численні дослідження, в ході яких пізнають нові подробиці дитячої психології. На цей раз вченим вдалося з'ясувати, що лінь невиліковна, діти, які однаково добре володіють обома руками, частіше мають проблеми у школі, а дівчатка заражаються боязню математики від вчительок.

Боротися з лінню марно

Німецькі вчені детально вивчили феномен "ледачих студентів" і дійшли висновку, що лінь закладена на генетичному рівні, і боротися з нею безглуздо.

Будь-яка людина, будь то дитина або дорослий студент, вкрай неохоче поглинає нову інформацію, посилаючись на її непотрібність.

  У ході своїх досліджень вчені змогли довести, що, незалежно від типу інформації, на думку студентів, вона завжди є "непотрібною". Таким чином, найпопулярніша відмовка ледачих людей канула в небуття.

Під час наукового експерименту, у випадковому порядку, з університетів і коледжів країни було вибрано 1000 студентів. Піддослідним запропонували добровільно записатися на п'ять додаткових занять на день, на предмети, які вони самостійно оберуть. Студенти не знали, що вони потрапили в науковий експеримент.

Яке ж було здивування вчених, коли з 1000 чоловік на безкоштовні додаткові заняття записалися тільки два студенти. Таким чином, теорія вчених про те, що вся інформація, на думку студентів, є марною, підтвердилася.

Нагадаємо, раніше вчені з'ясували, чому люди так неохоче йдуть на зміни. Виявляється, небажання вчитися новому закладено на генному рівні в кожній людині. Лінь вивчати нове дісталася нам у спадщину від давніх людей, яким доводилося об'єднуватися в племена і добувати собі їжу на полюванні. Іноді наші предки змушені були голодувати по 5-7 днів.

Як відомо, в процесі мислення мозок використовує до 60% енергії, що виробляється організмом. Таким чином, для збереження енергії і сил, люди просто менше думали, витрачаючи всю енергію на добування їжі.

Так що, якщо вірити німецьким вченим, не надто далеко ми пішли від наших предків - печерних людей.

Проблемні діти

Діти з амбідекстрією, які однаково добре володіють обома руками, як показало недавнє дослідження, частіше мають проблеми в школі і страждають синдромом дефіциту уваги та гіперактивності.

  У дослідженні фінських учених брали участь майже 8000 дітей, з яких 87 добре володіли обома руками. З'ясувалося, що у таких дітей у два рази більше вірогідність появи проблем у навчанні і труднощів з говорінням.

У віці семи-восьми років у дітей з амбідекстрією в два рази вища ймовірність того, що у них будуть труднощі з говорінням і проблеми з успішністю.

А у віці 15-ти - 16-ти років у них в два рази вище ризик синдрому дефіциту уваги та гіперактивності.

Втім, навіщо людині, яка спритно управляється двома руками успіхи у навчанні? Талановитих жонглерів у світі не так багато.

Дівчата бояться математики

Американські вчені висунули припущення, що дівчатка вчаться боятися математики у своїх перших вчительок.

  Всі ми знаємо, що незважаючи на досягнення останніх років, жінки відстають від чоловіків у деяких галузях математики. І до цих пір на питання "Чому?" вченими давалися суперечливі відповіді.

  Однак нове дослідження учнів молодших класів може бути частиною відповіді: вчительки молодших класів настільки невпевнені у своїх математичних здібностях, що це може передатися їх ученицям.

Як виявилося, молодші школярі копіюють поведінку дорослих своєї статі, і якщо вчителька хвилюється з приводу знань математики, це може посилити стереотип того, що хлопчики сильніше в математиці, ніж дівчата. Саме так пояснює цей феномен Шон Л. Бейлок (Sian L. Beilock), ад'юнкт-професор Чиказького університету.

 Бейлок і його колеги вивчили 52 хлопчика та 65 дівчаток у класах, яких навчали 17 різних вчителів.

   На початку шкільного року здібності до математики не залежали від ступеня стурбованості вчительки своїми знаннями. Але до кінця року, чим більше вчителька була невпевнена у своїх знаннях, тим більше учениць погоджувалося, що хлопчики сильніше в математиці, а дівчатка краще читають.

Так що якщо ви мрієте погуляти на випускному своєї дочки на фізматі, то вам варто задуматися про досвідченого викладача точних наук вже в початкових класах.


За матеріалами: Освіта.ua
Дата публікації: 16.04.2010
 

 

Категорія: Різне | Додав: Admin (19.04.2010)
Переглядів: 1615 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2024


Счетчик PR-CY.Rank Рейтинг@Mail.ru Яндекс.Метрика Каталог MyList.com.ua Настоящий ПР petschool.at.ua Цена petschool.at.ua petschool.at.ua Alexa/PR Траст petschool.at.ua