Мова вчителя як засіб спілкування з учнями - Вчителю - Каталог статей - Вчителям, батькам і учням
Вчителям, батькам,
учням
Категорії розділу
Документація [3]
Сценарії свят [36]
Батькам [19]
Учням [7]
Класному керівнику [31]
Вчителю [35]
Крилаті вислови [22]
Різне [33]
Притчі [10]
Всезнайка [34]
Вітання з святом [8]
Вхід на сайт
Гість

Повідомлення:

Група:
Гості
Час:01:19

Гість, ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Логін:
Пароль:
Переклад сайту
Выбрать язык / Choose language:
Ukranian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
...
Пошук
Готуємось до ЗНО
Наша кнопка
 Вчителям, батькам, учням… .

Код кнопки:

Сайт на карті
Locations of visitors to this page
Цей день в історії
Міні чат
Енциклопедії
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Опитування

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Неділя, 11.12.2016, 01:19
Головна » Статті » Вчителю

Мова вчителя як засіб спілкування з учнями


   Як відомо, мова, з якою тісно пов’язане мислення людини, виконує дві функції: вона є засобом спілкування з іншими людьми і формою мислення. Адже кожна людина «думає словами» за допомогою так званої «внутрішньої мови».

    Мова вчителя побудована так само, як і будь-яка інша мова. Разом з тим вона має специфічні ознаки. Передусім мова вчителя є спрямованою, зверненою. Мова вчителя нерідко набуває характеру «внутрішнього діалогу», коли він ставить запитання і сам відповідає на них. Окрім того, вчитель у процесі спілкування повинен уважно стежити за реакцією учнів класу і, в разі необхідності, коректувати її.

   Мова вчителя має бути емоційною, дієвою не тільки завдяки її змісту, а й певною мірою драматизації, виразності, чіткої дикції. Вчитель має турбуватися про те, щоб його мова була досконалою і служила йому надійним «знаряддям» у його роботі. Тому мова вчителя повинна відповідати певним якостям.

До першої групи педагогічних якостей мови належать такі, як її бездоганність з точки зору лексики, фонетики стилю, вимови наголосів у словах, правильної побудови фраз, відсутності так званих провінціалізмів, архаїзмів, вульгаризмів, слів-паразитів, які засмічують мову.

До другої групи педагогічних якостей мови належать такі її особливості, які сприяють потрібному впливу на слухачів, а саме: змістовність мови, її зрозумілість, простота, доступність викладу навчального матеріалу. Тут велику роль відіграє послідовність і логічність розкриття наукових постулатів, законів, закономірностей, принципів, наукових підходів. Треба запобігати тому, щоб простота мови вчителя не скотилася до її примітивності. Великого значення для чіткого викладу навчального матеріалу мають істинно глибокі знання предмета. Мова вчителя має бути помірно гучною: тиха мова присипляє учнів, гучна — втомлює їх; слід дотримуватися міри емоційності мови і смислових наголосів .



Категорія: Вчителю | Додав: Admin (26.05.2015)
Переглядів: 323 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2016
Счетчик PR-CY.Rank Рейтинг@Mail.ru Яндекс.Метрика Каталог MyList.com.ua