Вчителям, батькам,
учням
Категорії розділу
Документація [3]
Сценарії свят [36]
Батькам [19]
Учням [7]
Класному керівнику [31]
Вчителю [35]
Крилаті вислови [22]
Різне [33]
Притчі [10]
Всезнайка [34]
Вітання з святом [8]
Вхід на сайт
Гість

Повідомлення:

Група:
Гості
Час:06:11

Гість, ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Логін:
Пароль:
Переклад сайту
Выбрать язык / Choose language:
Ukranian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
...
Пошук
Готуємось до ЗНО
Наша кнопка
 Вчителям, батькам, учням… .

Код кнопки:

Сайт на карті
Locations of visitors to this page
Цей день в історії
Міні чат
Енциклопедії
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Опитування

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
П`ятниця, 19.04.2024, 06:11
Головна » Статті » Вчителю

ОРІЄНТОВНІ ФОРМИ РОБОТИ З МОЛОДШИМИ ПІДЛІТКАМИ ( 5 – 6 класи)

 

 Формування національної свідомості і самосвідомості, патріотичне та інтернаціональне виховання.

            Свята "Бути гідним сином (дочкою) своєї сім’ї, "Хата  моя, біла хата", "Я рідну Україну  не поміняю на чужину".

Бесіда "Шануй батька – матір".

Конкурси прислів’їв, приказок "Батько та ненька, то хата тепленька".

Оформлення книги "Літопис мого села (міста)".

"Екскурсії – експедиції "Прислів’я, приказки, загадки ", "Легенди мого села", "Пісні рідного села".

Виставки – експозиції "Мій край, моя земля".

Конкурс малюнків "Ми живемо Україні", конкурси мальованих мультфільмів на теми українських народних казок, години народних ігор "Пограймося з нами", "Гостини казкової родини".

Фестиваль українських народних казок.

Конкурс українських народних загадок "Відгадаю загадку та й посію на грядку".

Конкурс  українських народних пісень "Заспіваймо пісню веселеньку".

Цикл бесід "Козацькі звичаї", "Козак  Мамай", "Людина з легенди", "Козацький герой Максим Кривоніс".

Читання художніх творів про козаків.

Художні виставки "Наша галерея", "Наш музей". Заочні ігри -  подорожі, екскурсії "Історичні та архітектурні пам’ятки".

 

Формування творчої, працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря.

Цикл бесід "Праця в нашому суспільстві", "Історія речей, що тебе оточують", "Хто прикрашає наше місто", "Щастя у парці", "Умій цінувати час".

Організація гуртка "Господарочка".

Операції "Дарунок далеким друзям", "Десант", "Атака"

Трудові сюрпризи (святковий сюрприз  малюкам – ялинка у дитячому садку з атракціонами і дарунками – саморобками, сюрприз шефам, прикрашання приміщення для свята, сюрприз для рідної школи – впорядкування шкільного двору).

Трудові рейди для допомоги пенсіонерам, учасникам Великої Вітчизняної війни.

Зустріч на тему "Професії наших шефів".

Гра "Мандрівка по професіях",  Змагання під гаслом "Знай та вмій", "Хто більше знає про професію".

Батьківські збори "Професійні наміри та здоров’я школярів".

 

Забезпечення високої художньо-естетичної освіченості і вихованості особистості.

 

Екскурсії, походи "Край рідний, серцю дорогий".

Свята, вечори "Щедрий вечір, добрий вечір", "Сопілочка моя", "Українська народна балада", "Народ скаже, як зав’яже", "Зелені свята", "Чарівна мелодія скрипки", "Лозоплетіння", "Розмаїття візерунків на полотні", "І на тім рушникові".

Літературно – музичне свято "Наша дума, наша пісня".

Конкурс козацької пісні.

Конкурс малюнків "Мій рідний край", "Квіти на українському рушникові ", - на вільну тему.

Аукціон народної творчості.

Турніри знавців поезії, мистецтва, архітектури, музики.

 

 

 

Формування екологічної культури людини, гармонії її відносин з природою.

Організація гурткової роботи "Голубий патруль", юних квітникарів, гуртків юннатів.

Факультатив з біології.

Участь у екологічних конкурсах.

Відвідування музеїв, екскурсії.

Практична природоохоронна діяльність, догляд за садом чи зеленими насадженнями школи, своєї вулиці, робота на навчально – дослідних ділянках, озеленення школи, догляд за рослинами і тваринами живого куточка школи.

Прокладання "екологічних стежинок".

Допомога зеленим господарствам.

Діяльність у "зеленому " та "голубому" патрулях.

 

Забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей, охорони та зміцнення їхнього здоров’я.

 

            Цикл бесід "Твоє здоров’я – багатство Батьківщини", "Сонце, повітря, вода – наші кращі друзі", "Туризм – другий відпочинок школярів ", "Козаки – лицарі духу", "Береженого Бог береже, а козака шабля стереже", "Козацькі шляхи".

 Спортивні свята, туризм.

Загальношкільні змагання і спартакіади "Старти надій", "А нумо, козаки", "Козацькі забави", "Лицарські турніри", "Дні козацької кухні".

Дні козацьких подорожей "Веселі старти".

Рухливі ігри.

Заняття у спортивних секціях школи і позашкільних закладах.

 

Орієнтовні форми роботи за напрямами руху "Моя земля – земля моїх батьків".

Рідна мова – пісня солов’їна

- Вивчення діалектів рідного краю;

- створення рукописних етнографічних словників свого регіону;

- організація та проведення експедиції "До глибин віків" (пошук старовинних книг, запис легенд, притч, повернення  забутих імен, назв);

- підготовка і видання "Книг пам’яті";

- створення серій видань "Казки мого села", "Приказки й прислів’я, загадки, ворожіння, заклинання мого краю";

- організація пересувних виставок "Моя мова – мова материнська ";

- розробка туристсько – краєзнавчих маршрутів, пов’язаних з життям і діяльністю майстрів українського слова.

Мій край – моя історія жива.

Похід учнівської молоді під девізом "Ми родом з України", спрямований на глибоке вивчення і осмислення історії Київської Русі, Історії України, історії різних регіонів України:

- похід "Козацькими стежками", "Тарасовими шляхами", "Від Путивля до Карпат з партизанським об’єднанням Ковпака";

- знайомство з іменами національних героїв визвольного руху, Великої Вітчизняної війни, героїв трудової слави народу:

- вшанування ветеранів війни, парці;

- виявлення милосердя до хворих і людей похилого віку;

- догляд могил у парках, скверах, на кладовищах;

- вивчення нерозкритих сторінок історії України, пов’язаних з роками сталінських репресій, голодомору 30- х років ;

- вивчення традицій національної пісенної культури, народної архітектури, національного побуту й одягу, речей домашнього вжитку, ремесла ;

- вивчення природи рідного краю, історії землеробства, природокористування свого міста, села, відтворення в природі типового українського озеленення, вивчення їх важливого значення у  житті українського народу;

- вивчення традицій, обрядів, звичаїв різних національностей, що проживають в Україні;

- створення краєзнавчих музеїв, кімнат, світлиць, окремих експозицій, музеїв національного одягу, українського рушника, побутово – етнографічних музеїв.

 

Роде наш красний, роде наш прекрасний.

З метою  вивчення свого родоводу по батьківській і материнській лінії, свого генетичного коріння:

- організація етнографічно – пошукової роботи з вивчення долі своєї родини в Україні, сподвижницької діяльності своїх дідів та прадідів;

- свята у колі друзів "І на тім рушникові оживе все знайоме до болю", "Ой роде наш красний, роде наш прекрасний", "Тому роду не буде переводу,  в якому всі мають згоду", "Козацькому роду нема переводу";

- сімейні свята : "Із бабусиної скрині", "Кольори мого роду", "І буде син, і буде мати, і будуть люди на землі";

- створення музеїв матері. Струни серця.

- створення гуртків, студій і майстерень для прилучення учнів до народних промислів і ремесел;

- організація на базі цих гуртків павільйонів продажу національних іграшок, сувенірів, виробів декоративно – прикладного мистецтва;

- створення фольклорних дитячих, юнацьких та сімейних колективів;

- запис старовинних пісень, легенд та інших зразків пісенного й поетичного фольклору;

- проведення фольклорних свят, народних обрядів свого краю;

- створення гуртків народної іграшки, декоративно – прикладного мистецтва, пісні, танцю, оркестрів та ансамблів народних інструментів;

- рукописні альманахи "Сійся, родися..." (колядки, щедрівки ), "Ой на Івана, та на Купала..." (літній цикл народного календаря), "Калиновий цвіт" (веснянки, гаївки, вагілки).

 Кришталеві джерела

 - Створення історії виникнення обрядів і свят кожної пори року: колядки, щедрівки, зажинки, свято першої борозни. Івана Купала, русалівські народні вірування, ворожіння, секрети народної медицини;

- створення ділянок лікарських рослин;

- збір рецептів народної медицини;

- вивчення народної кулінарії, збір і розповсюдження рецептів приготування їжі, випічки хліба;

- виявлення старожилів, які пам’ятають народні думи, звичаї, обряди, приказки та прислів’я, пов’язані з прогнозуванням погоди, змінами в природі.

 

Категорія: Вчителю | Додав: Admin (07.03.2011)
Переглядів: 4148 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 катеринаіванівна  
book book book book book book book Ваш сайт дуже, дуже, дуже цікавий і корисний!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2024


Счетчик PR-CY.Rank Рейтинг@Mail.ru Яндекс.Метрика Каталог MyList.com.ua Настоящий ПР petschool.at.ua Цена petschool.at.ua petschool.at.ua Alexa/PR Траст petschool.at.ua