Самоаналіз уроку. - Вчителю - Каталог статей - Вчителям, батькам і учням
Вчителям, батькам,
учням
Категорії розділу
Документація [3]
Сценарії свят [36]
Батькам [19]
Учням [7]
Класному керівнику [31]
Вчителю [35]
Крилаті вислови [22]
Різне [33]
Притчі [10]
Всезнайка [34]
Вітання з святом [8]
Вхід на сайт
Гість

Повідомлення:

Група:
Гості
Час:00:11

Гість, ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Логін:
Пароль:
Переклад сайту
Выбрать язык / Choose language:
Ukranian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
...
Пошук
Готуємось до ЗНО
Наша кнопка
 Вчителям, батькам, учням… .

Код кнопки:

Сайт на карті
Locations of visitors to this page
Цей день в історії
Міні чат
Енциклопедії
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Опитування

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Субота, 10.12.2016, 00:11
Головна » Статті » Вчителю

Самоаналіз уроку.

Самоаналіз уроку.


1. Реальні навчальні можливості - високий рівень інтелекту (70%) і надвисокий (30%). Особливості - математичний клас.
2. Місце уроку в темі - 11 урок, у розділі - перша тема, у курсі - ключова по обробці даних. Які навички будуть придбані при обробці тексту, такі й застосуються при обробці таблиць, баз даних, презентацій.
3. Зв'язок з попередніми - Вставка - ключове поняття (у минулому році - формули, малюнки, на минулому уроці - таблиці, сьогодні - графіка).
4. Робота теми на наступні - електронна верстка тексту.
5. Специфіка уроку - обговорення проблем минулого уроку і як підсумок - перехід до сьогоднішнього. Постановка міні проблеми.
6. Тип уроку - узагальнення й систематизація знань, застосування знань й умінь на практиці.
7. Завдання, розв'язувані на уроці:
- освітні - удосконалювання знань й умінь із 9 класу;
- виховні - пунктуальність, уважність;
- розвиваючі - пізнавальний інтерес, самостійність.
8. Комплексність завдань - забезпечена, взаємозв'язок - теж.
9. Головне завдання - самостійність, не шаблон, а розумовий процес.
10. Особливості класу враховані, т.до у даних дітей дуже високий потенціал.
11. Обрана структура уроку відповідає темі, тому що вирішує головне завдання, підводить учнів до розв'язуваної проблеми, опитування вписується в урок як перехідний етап між контролем і поясненням.
12. Час розподілений рівномірно, з достатньою чіткістю, тому що за тематичним планом коштує 2 уроки - перший - контроль і пояснення, другий - практика. Між етапами присутні логічні зв'язки, одне випливає з іншого.
13. Акцент уроку - поняття вставки об'єкта (неважливо якого!) - це лейтмотив курсу.
14. Методи 
- словесні - бесіда;
- наочні - кодоскоп, малюнки, роздавальний матеріал;  
- практичні - організація й забезпечення навчальної діяльності - опитування фронтально й індивідуально, практичні завдання.
15. Форми навчання для розкриття нового матеріалу - урок-дослідження, бесіда + практична робота.
16. Диференційований підхід необхідний тільки в практичній роботі, тому що в класі присутні діти, що не займаються інформатикою торік.
17. Контроль засвоєння ЗУН - практика й факт виконання додаткового завдання.
18. Навчальний кабінет використається на 100% - ПК + кодоскоп + стенди
19. Висока працездатність забезпечується за рахунок постійної постановки перед учнями проблем, які необхідно вирішити для виконання завдання.
20. Психологічна атмосфера підтримується невимушеною бесідою, розмовою, обговоренням.
21. Перевантажень ні, тому що постійно йде зміна навчальної деятелдьности. Норми Санпин витримані. Раціональне використання часу - індивідуальний підхід.
22. Запасні методичні ходи необхідні для більше слабких груп - під час опитування - навідні запитання, під час практики - індивідуальне пояснення нового матеріалу.


 

Категорія: Вчителю | Додав: Admin (26.05.2015)
Переглядів: 276 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2016
Счетчик PR-CY.Rank Рейтинг@Mail.ru Яндекс.Метрика Каталог MyList.com.ua