Починаючи з 01 січня 2017 року, керівники управлінь освіти
обласних, Київської міської, районних державних адміністрацій, а також
керівники навчальних закладів державної та комунальної форми власності
будуть зобов'язані подавати е-декларації. Про це йдеться у відповіді
Національного агентства з питань запобігання корупції на інформаційний
запит Освіта.ua.
Зокрема, у НАЗК повідомляють, що відповідно до Закону
«Про запобігання корупції», суб’єктами
декларування є посадові особи юридичних осіб публічного права,
зазначаючи при цьому, що юридична особа публічного права створюється
розпорядчими актами президента України, органу державної влади або
органу місцевого самоврядування.
Також в агентстві наголошують, що під «посадовими
особами юридичних осіб публічного права» слід розуміти
працівників юридичних осіб публічного права, які наділені посадовими
повноваженнями здійснювати організаційно-розпорядчі функції, зокрема,
обов’язки щодо здійснення керівництва трудовим колективом та
адміністративно-господарські функції - обов’язки з управління
або розпорядження державним та комунальним майном.
У НАЗК також зауважують, що при визначенні суб’єктів
декларування посадовими особами - суб’єктами декларування
слід вважати лише тих працівників, на яких покладено відповідні
обов’язки на постійній основі.
«Тобто в разі тимчасового виконання працівником
організаційно-розпорядчих або адміністративно-господарських
обов’язків на час відсутності керівника підрозділу у звітному
періоді у нього не виникає обов’язок подати декларацію особи,
уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого
самоврядування, за цей період», - роз'яснюють у НАЗК.
«З огляду на викладене вище, починаючи з 01 січня
2017 року декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави
або місцевого самоврядування, передбачені Законом, подають керівники
управлінь освіти обласних, Київської та Севастопольської міських,
районних державних адміністрацій; керівники навчальних закладів
державної та комунальної форми власності, а також заступники керівників
навчальних закладів державної та комунальної форми власності, які
наділені посадовими повноваженнями здійснювати організаційно-розпорядчі
чи адміністративно-господарські функції на постійній основі»,
- повідомили у Національному агентстві з питань запобігання корупції.
Для виготовлення електронного цифрового підпису з
використанням особистих ключів та відповідних сертифікатів зазначеним
особам необхідно звернутись до акредитованого центру сертифікації
ключів. Перелік АЦСК, ключі яких застосовуються для реєстрації в
Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання
функцій держави або місцевого самоврядування, розміщений на офіційному
сайті НАЗК (nazk.gov.ua).
За матеріалами: Освіта.ua
|