Вчителям, батькам,
учням
Категорії розділу
Документація [3]
Сценарії свят [36]
Батькам [19]
Учням [7]
Класному керівнику [31]
Вчителю [35]
Крилаті вислови [22]
Різне [33]
Притчі [10]
Всезнайка [34]
Вітання з святом [8]
Вхід на сайт
Гість

Повідомлення:

Група:
Гості
Час:05:46

Гість, ми раді вас бачити.
Будь ласка зареєструйтесь або авторизуйтесь!
Переклад сайту
Выбрать язык / Choose language:
Ukranian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
...
Пошук
Готуємось до ЗНО
Наша кнопка
 Вчителям, батькам, учням… .

Код кнопки:

Сайт на карті
Locations of visitors to this page
Цей день в історії
Міні чат
Енциклопедії
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Опитування

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
П`ятниця, 27.12.2024, 05:46
Головна » Статті » Класному керівнику

Схема аналізу виховної роботи в класі класним керівником

Схема аналізу виховної роботи в класі класним керівником

 1.Стисла характеристика колективу та окремих учнів:

  • загальні відомості про учнів та їхні сім'ї;
  • суспільна та пізнавальна активність;
  • відповідальність за загальну справу;
  • самодисципліна;
  • уміння переборювати труднощі;
  • культура поведінки в школі та поза нею;
  • працьовитість;
  • повага до законів, символів держави.
  •  

2. Визначення виховних завдань, які поставлені в минулому році (аналіз причин невиконання тих чи інших із них).

3. Аналіз змісту виховання (які звички, знання, вміння, навички формувалися в учнів).

4. Аналіз використовуваних форм виховної роботи (класних годин, зборів, екскурсій, колективних творчих справ тощо).

5. Аналіз використовуваних методів (власного прикладу, переконання, вимоги, стимулювання, доручення)

6. Аналіз умов виховання:

  • санітарно-побутових;
  • гігієнічних;
  • естетичних;
  • природних;
  • соціально-культурних.

 

7. Аналіз засобів виховання:

  • дитячого колективу (рівень згуртованості, сформованість громадської думки, традиції, наявність лідерів, неформальних груп спілкування);
  • системи суспільних відносин у школі;
  • особистості вчителя;
  • системи учнівського самоврядування (визначення його ефективності).

 

8. Аналіз результативності індивідуальної виховної роботі:

  • з педагогічне занедбаними дітьми (зазначаються
  • кількість дітей, які стоять на обліку, яких знято з обліку,
  • причини постановки на облік, подається характеристика
  • методів та засобів, які використовуються в роботі);
  • з дітьми, які не цікавляться навчанням;
  • з обдарованими дітьми.

 9.       Аналіз роботи з педагогічним колективом:

  •    єдиних педагогічних вимог до школярів;  
  •   рівня реалізації всіма учителями в навчальному  процесі виховної функції уроку;
  • участі педагогів у позаурочній та позакласній виховній роботі;
  • взаємодії з керівниками гуртків, секцій.

 10.   Аналіз роботи з батьками та громадськістю:

  • взаємодії з сім'єю (визначення єдиної позиції щодо виховання, участі батьків у виховній роботі класу, школи);
  • тематики батьківських зборів, їх результативності.

 

11.     Аналіз результатів виховної роботи:

  •  визначення реального рівня виховання;
  •  визначення ступеня відповідності реальних
  • результатів поставленим цілям;
  •  характеристика динаміки змін рівня вихованості за
  • роками навчання.

 12. Додатки: карта здоров'я учнів класу, карта вихованості, у якій фіксується рівень вихованості учнів.

 

 

 

 

Категорія: Класному керівнику | Додав: Admin (09.07.2010)
Переглядів: 7360 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Ірина  
Шановні адміністратори!
Велике прохання поставити посилання, де було взято цей матеріал:
http://teacher.at.ua/publ/Я%20-%20класний%20керівник/40-1-0-1194

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2024


Счетчик PR-CY.Rank Рейтинг@Mail.ru Яндекс.Метрика Каталог MyList.com.ua Настоящий ПР petschool.at.ua Цена petschool.at.ua petschool.at.ua Alexa/PR Траст petschool.at.ua