Проект Умов прийому до вищих навчальних закладів в 2011 році, розроблений МОН, може унеможливити рівний доступ до якісної освіти, вважають експерти
Такі результати експертизи проекту документа, проведеної Центром освітнього моніторингу (ЦОМ), повідомляє УНІАН.
Експерти Центру освітнього моніторингу відзначають, що в проекті зводиться нанівець роль зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), як прозорого механізму вступу, який повністю виправдав себе в попередні роки і був підтриманий більшістю громадян країни.
"Зарахування пропонується проводити не тільки за підсумками конкурсу балів сертифікатів ЗНО, як це було в попередні, до 2010-го, роки, а також на підставі середнього балу шкільного атестату, прирівняного до 200-бальної шкали та балів вищого навчального закладу, тобто – вступних, творчих іспитів і всіляких "бонусів", - зазначають експерти.
Проект також передбачає преференції тим абітурієнтам, які оплатять своє навчання на підготовчих курсах і факультетах доуніверситетської підготовки.
"Такі "бонуси" ставлять у нерівні у
... Читати далі »